Zwroty i reklamacje

Zwrot

Towar nie może nosić śladów użytkowania. Zakupiony towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania od nas przesyłki. Żeby to zrobić, wystarczy, że poinformujesz nas przed upływem 14 dni od daty otrzymania paczki. Jeśli nie chcesz korzystać z naszego wzoru formularza odstąpienia od umowy (do pobrania poniżej) to wystarczy, że wyślesz nam swoje jednoznaczne oświadczenie w innej formie. Najlepiej gdybyś swoje oświadczenie, wraz ze zwracanym towarem, wysłał/a nam na adres:

Grupa Sympetrum Sp. z. o. o.,
ul. Szpitalna 3, 47-100 Strzelce Opolskie.

Możesz również oświadczenie przesłać mailowo na adres: biuro@sympetrum.pl

Zwrotu środków dokonujemy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia Konsumenta od umowy oraz wszystkich wymaganych dokumentów. Często zwroty pieniędzy następują szybciej. W takim przypadku pieniądze mogą pojawić się na Twoim koncie w ciągu paru dni. Możemy wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy w przypadku braku wszystkich wymaganych rzeczy, będących przedmiotem odstąpienia.

Kontakt z działem:
biuro@sympetrum.pl
(+48) 77 45 15 007
Poniedziałek – piątek 8:00 – 15:00

Formularz odstąpienia od umowy do pobrania tutaj


Wymiana

Nieużywany towar możesz wymienić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. W tym celu skontaktuj się z nami drogą e-mail wysyłając wiadomość na adres biuro@sympetrum.pl

W treści wiadomości podaj:
– numer zamówienia oraz faktury,
-rozmiar, na który chcesz wymienić towar

Jest również możliwość wymiany towaru na inny kolor, model a nawet produkt – w takiej sytuacji podaj:
– numer zamówienia oraz faktury,
– rozmiar,
– nazwę produktu (mile widziane umieszczenie linku kierującego do produktu w sklepie)

Koszty odesłania towaru do nas oraz koszt dostarczenia wymienionego towaru do Ciebie pokrywasz we własnym zakresie. Wymieniony towar zostanie wysłany do Ciebie w terminie od 1 do 5 dni roboczych od momentu odebrania przez nas Twojej przesyłki (towaru).

Jeżeli towar, na który dokonywana jest wymiana będzie tańszy niż towar wymieniany, zwrot różnicy po odliczeniu kosztów wymiany dokonany zostanie przelewem bankowym na wskazany przez Ciebie numer rachunku bankowego, w terminie do 14 dni.

Jeżeli towar, na który dokonywana jest wymiana będzie droższy od towaru wymienianego, różnicę w cenie po doliczeniu kosztów wymiany uregulujesz na wskazany przez nas numer rachunku bankowego (po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie wyślemy do Ciebie towar na wymianę).


Koszt wymiany i zwrotu

Przy zwrocie towaru, zwrócimy Ci koszt samego towaru, ale także koszt dostarczenia do Ciebie pierwotnego zamówienia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Pamiętaj, że koszt transportu zostanie zwrócony tylko i wyłącznie w przypadku zwrotu całości zamówienia (nie otrzymasz zwrotu za transport pierwotny, jeśli zwracasz tylko część zamówienia). Pozostałe koszty zwrotu i wymiany pokrywasz we własnym zakresie. Pamiętaj również, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas na koszt odbiorcy. Zwrotu Twoich pieniędzy dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użyłeś/aś w pierwotnej transakcji, chyba że zgodziłeś/aś się na inne rozwiązanie. Jednym ze sposobów w jaki możemy zwrócić Ci pieniądze jest przelew na wskazane przez Ciebie konto bankowe w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, po uprzednim otrzymaniu zwracanego towaru. Dane do przelewu bankowego wpisz do formularza.

Pamiętaj jeszcze, że mamy prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności lub wymianą towaru do czasu otrzymania od Ciebie wszystkich wymaganych rzeczy, będących przedmiotem wymiany/ odstąpienia lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, co stanie się wcześniej. Prosimy Ciebie abyś przesłał/a towar w oryginalnym opakowaniu (jeśli do danego produktu takie występuje).

Ważne!

Staraj się wysyłać do nas zwracany/ wymieniany towar w oryginalnym opakowaniu (jeśli do danego produkty takie występuje), który opakuj i zabezpiecz przed uszkodzeniami możliwymi w czasie transportu. Nie naklejaj naklejek i taśmy klejącej bezpośrednio na oryginalny karton.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysyłanych do nas za pobraniem.


Reklamacje

Każdy sprzedawany przez nas produkt możesz zareklamować w terminie 24 miesięcy od daty otrzymania od nas towaru. Reklamacja dotyczy wad fabrycznych i powstałych w ich wyniku uszkodzeń. Zgłoszenie możesz pobrać poniżej.

Wyślij je do nas razem z reklamowanym towarem oraz kserokopią dowodu zakupu na adres:

Grupa Sympetrum Sp. z. o. o.,
ul. Szpitalna 3, 47-100 Strzelce Opolskie.

Możesz również wysłać skan/ zdjęcie dokumentów drogą e-mail na adres biuro@sympetrum.pl

Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni, od daty otrzymania przez nas wadliwego towaru oraz wszystkich potrzebnych dokumentów.
Warunkiem przyjęcia towaru do reklamacji, jest to, abyś przesłał/a go w dobrym stanie – produkty muszą być czyste i suche.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysyłanych do nas za pobraniem.

Reklamacji NIE podlegają uszkodzenia powstałe poprzez nieprawidłowy dobór, w wyniku użytkowania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem, naturalnej eksploatacji i zużywania się produktu, z powodu uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń powstałych przez brak pielęgnacji oraz konserwacji produktu, powstałych na podstawie świadomych pogłębień przez dalsze użytkowanie produktu.

Kontakt z działem:
biuro@sympetrum.pl
(+48) 77 45 15 007
Poniedziałek – piątek 8:00 – 15:00

Formularz reklamacji do pobrania tutaj

Dostawa

Darmowa dostawa od 500 zł

Dyplom

Certyfikaty i referencje

Operator

Profesjonalne doradztwo