FAQ

Pytania dotyczące produktów

Z jakich tkanin wykonujemy odzież?

Wspieramy rodzimy rynek! Naszą odzież wykonujemy głównie z tkanin produkcji polskiej. Wykorzystujemy również tkaniny pochodzące z Włoch oraz Nieniec. Jesteśmy w stanie wykonać odzież z tkaniny o parametrach spełniających specjalne wymagania stawiane przez każdego klienta. Nasi doradcy i przedstawiciele są w stanie zaproponować rozwiązania, które usatysfakcjonują każdego nawet najbardziej wymagającego klienta.

Czy mogę coś zmienić w modelu ze zdjęcia w katalogu?

Dopuszczamy modyfikacje odzieży, które wyszczególniliśmy w katalogu produktów dla każdego modelu

Jakie kolory odzieży mogę wybrać?

Dla odzieży z kolekcji MEDIC przewidzieliśmy bardzo szeroka gamę kolorów, w różnych tkaninach. Poniżej przedstawiamy dostępna paletę kolorów w tkaninie Radus:

Dlaczego obuwie szyte jest lepsze od klejonego?

Obuwie, które w procesie produkcji jest nie tylko klejone, ale również szyte zapewnia użytkownikowi dużo dłuższy okres przydatności i wygody podczas chodzenia. To cecha, o której warto pamiętać podczas realizacji zapotrzebowania, ponieważ wpływa dodatnio na czas użytkowania obuwia, co przekłada się wprost na aspekt ekonomiczny wydatkowanych środków.

Pozostałe pytania

Jak zamówić coś z waszego katalogu?

Zamówienie można złożyć wypełniając formularz zamówienia zgodnie z instrukcją. Ważne, aby uzupełnić formularz zamówienia wszystkimi istotnymi informacjami, wg których zostanie zrealizowane zamówienie. Należy pamiętać aby wpisać odpowiedni kod produktu, podać specyfikację produktu (rozmiar, kolor, itd.), podać aktualne dane do faktury oraz dane do wysyłki, wymienić wszystkie inne istotne szczegóły ważne dla klienta.

Czy mogę umieścić logo na odzieży lub inne oznaczenie?

Tak. Posiadamy dział nadruków specjalizujący się w aplikacjach wszystkimi dostępnymi technologiami nadruków na odzieży, co daje możliwość wybrania dla naszego klieta najbardziej odpowiedniej formy nadruku.

Czy pracownik działu sprzedaży może za mnie złożyć zamówienie?

Pracownik działu sprzedaży zawsze doradzi i pomoże doprecyzować zamówienie. Nasi doradcy służą pomocą w trakcie całego procesu obsługi zamówienia.

Jak mam się zmierzyć?

Aby dokonać prawidłowego pomiaru spójrz na instrukcje poniżej. Pamiętaj o tym, że każdy producent posiada indywidualna tabele rozmiarową, dopasowana do swoich wyrobów.

Ile będę czekać na zamówiony asortyment?

Po otrzymaniu prawidłowego zamówienia realizujemy zamówienie do 15 dni roboczych, w zależności od stopnia skomplikowania zamówienia.

Jakie są możliwe opcje dostawy, jaki jest koszt dostawy?

  • odbiór osobisty w siedzibie firmy, po wcześniejszym umowieniu się na odbiór z Przedstawiciele Działu Sprzedaży,
  • przesyłka kurierska DHL – 16 zł netto paczka do 30 kg,
  • przesyłka kurierska pobraniowa DHL 16 zł netto paczka do 30 kg.

Co podlega reklamacji?

Niestety nie wszystko podlega reklamacji.

Jak złożyć reklamację i ile trwa jej rozpatrzenie?

Prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza reklamacji:Kliknij aby przejść do formularza

Na tej podstawie pracownik Działu Sprzedaży zgłosi się do Państwa i uzgodni dalsze kroki. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia uzasadnionej reklamacji zajmujemy się taką sprawą priorytetowo.

Co mam zrobić, w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki?

W takiej sytuacji należy sporządzić wraz z kurierem protokół szkody. Dodatkowo prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży aby ustalić kolejne działania.